Üdvözöljük Önt a honlapunkon! Kérdés esetén az alább megadott elérhetőségeken várják hívását kollégáink! Szeretettel várjuk bemutatótermünkben!
A projekt címe:
Infokommunikációs fejlesztés az "EUROFA-2000" Kft.-nél
A kedvezményezett neve:
"EUROFA-2000" Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szerződött támogatás összege: 4 327 280 Ft
Visszatérítendő hitel összege: 4.543.644.- Ft
A támogatás mértéke: 40%
A projekt tartalma:
Vállalkozásunk teljesítményének növekedése érdekében, fontos a minőségi fejlődés, ehhez járul hozzá a projekt keretében bevezetett vállalatirányítási rendszer. A megfelelően telepített rendszer által, növekszik a vállalkozás teljesítménye, termelékenysége, kiszélesedik az üzleti perspektíva, továbbá nő a vállalat alkalmazkodóképessége, amelyre az üzleti stratégiánk élénkítésére szükség van. Előre tervezhetünk és reagálhatunk azokra a piaci és technológiai változásokra, amelyek befolyásolják vállalkozásunk teljesítményét, növekedését.
A rendszer olyan több modulból álló szoftvercsomag, amely célja és feladata összefogni a vállalat minden egyes részfolyamatait, úgy hogy a szükséges adatokat integrált módon, csak egyszer tároljuk. A rendszer adatbázisából a megfelelő lekérdező algoritmusokkal pontos, naprakész és a vállalati döntéseket támogató adatokat lehet kiszűrni. A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre. A modulok önállóan is működőképesek, így lehetőség nyílik a rendszer fokozatos bevezetésére. A modulok integrációja lehetővé teszi a vállalat különböző részlegeinek teljes mértékű együttműködését, a pontos és naprakész információk áramlását a rendszerben.
A rendszer moduláris felépítésű, így az egyes részterületeket lefedő szoftvercsomagok elkülöníthetők különböző modulokra, komponensekre:
Vállalati CRM, értékesítési terület:
Illeszkedik a vállalat szervezeti felépítéséhez, integrál, ügyfélközpontú, mely támogatja a belső értékesítési folyamatokat. Aktívan támogatja az ügyfélszolgálati és értékesítési folyamatokat, emellett hozzájárul a hatékonyság és elégedettség növeléséhez.
Kontrolling és döntéstámogatás:
Használata lehetővé teszi az adott munkafolyamatok automatizálását, és a végrehajtási folyamatok támogatását, ezáltal optimalizálja a szükséges munkaerő ráfordítást, elősegítve ezzel a működési hatékonyság növelését.
Beszerzési, logisztikai terület:
Biztosítja a raktárkészlet értékbeli nyilvántartását raktáranként, cikkenként, cikkcsoportonként. Továbbá biztosítja a készletértékelési nyilvántartások kezelését. A készletérték, mennyiségi nyilvántartás kezelése során optimálisabb raktárkészlet érhető el.
Elektronikus iratkezelési rendszer:
Képes az összes irat minden formájának nyilvántartására, homogén módon történő kezelésére. Az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával egy átfogó tudásbázist alakít ki.
Gyártási terület:
Segít a készletgazdálkodás, a megrendelések kezelésének, az árkalkulációnak, a szabászati optimalizálásnak a kezelésében, a maradékanyag-gazdálkodás digitalizálásában és optimalizálásában.
A bevezetett rendszer segítségével növekszik a termelékenységünk és hatékonyságunk, a tervezhetőség megnövekedésével csökkenteni tudjuk a nem tervezett túlórákat, továbbá a szállítmányok méretét is optimalizálni tudjuk, a gyakori üresjáratokat csökkenteni tudjuk az alkatrészek összehangolásával az összeszerelési területeken. Előzetes számításunk szerint 8-9%-os termelésnövekedést tudunk ezzel elérni.
Az új rendszerrel csökken a vásárlási költség a megalapozott ütemezés által, ami felszabadítja a beszerzőt a sürgősségi szállítások és a tengernyi papírmunka alól, így jobban összpontosíthat munkája fontosabb elemeire. A megtakarításokat az alacsony árak mellett a teljes vásárlási költség csökkenése is segíti. Így, a vásárlási költségek mintegy 6%-át meg tudjuk takarítani. Csökken a minőségromlási költség is, mivel a megalapozott ütemezés stabilabb környezetet eredményez, ami kevesebb selejttel jár.
A projekt befejezési dátuma: 2020.12.31.
A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01484
Közreműködő szervezet:
Pénzügyminisztérium – Gazdaságfejlesztési Programokért Felelős Helyettes Államtitkárság
1139 Budapest, Váci út 81-83.
Tel: +36 1 896 66666